Demir: "Labo VMM blijft behouden en wordt versterkt"

Publicatiedatum

Auteur

Stijn De Roo

Deel dit artikel

Het laboratorium van de Vlaamse Milieumaatschappij (VMM) in Gent blijft behouden en wordt versterkt. Dat heeft Vlaams minister van Omgeving Zuhal Demir (N-VA) in de commissie Leefmilieu van het Vlaams parlement geantwoord op een vraag van onder andere Vlaams volksvertegenwoordiger Stijn De Roo (cd&v).

Hierover verscheen een bericht op de website van Vilt. Het volledige persbericht kan u hier lezen.

In de pers

Gemeenteraadslid Stijn De Roo (CD&V) kondigt geboorte van zoon Laurens aan

Op 15 juni mochten Stijn en zijn vrouw Romy een nieuw gezinslid verwelkomen: Laurens.

Meer parkeerplaatsen voor shop-and-go

Op 27 maart 2023 werd een raadsbesluit goedgekeurd waarin het college van burgemeester en schepenen werd opgedragen om, in overleg met handelaars en bewoners, een proefopstelling ‘kortparkeren bij handelszaken’ in de Evergemsesteenweg uit te testen.

Gent zoekt extra parkeerplaatsen voor snelle boodschappen

Op 27 maart 2023 werd een raadsbesluit goedgekeurd waarin het college van burgemeester en schepenen werd opgedragen om, in overleg met handelaars en bewoners, een proefopstelling ‘kortparkeren bij handelszaken’ in de Evergemsesteenweg uit te testen.