Elke week bijna twee meldingen van psychologisch of fysiek geweld op openbaar vervoer in Gent
Er is een stijgend aantal meldingen van psychologisch of fysiek geweld op het openbaar vervoer in Gent. Dat blijkt uit een vraag van fractievoorzitter Stijn De Roo aan de burgemeester.