Wordt Bosstraat in Drongen afgesloten voor veiligheid reeën?

Publicatiedatum

Auteur

Stijn De Roo

Deel dit artikel

De stad Gent heeft een aanvraag ontvangen van Natuurpunt om de Bosstraat in Drongen af te sluiten voor gemotoriseerd verkeer in de zomervakantie.

Dat blijkt uit informatie die gemeenteraadslid Stijn De Roo (cd&v) opvroeg bij bevoegd schepen Filip Watteeuw (Groen). Samen met provincieraadslid Filip Van Laecke (cd&v), maakt De Roo zich zorgen. Volgens hen zal de afsluiting de buurt onnodig belasten en voor ongewenst verkeer zorgen in de Gavergrachtstraat en de smalle Heiebreestraat.

Hierover verscheen een bericht op de website van AVS. Het volledige persbericht kan je hier lezen.

In de pers

Gemeenteraadslid Stijn De Roo (CD&V) kondigt geboorte van zoon Laurens aan

Op 15 juni mochten Stijn en zijn vrouw Romy een nieuw gezinslid verwelkomen: Laurens.

Meer parkeerplaatsen voor shop-and-go

Op 27 maart 2023 werd een raadsbesluit goedgekeurd waarin het college van burgemeester en schepenen werd opgedragen om, in overleg met handelaars en bewoners, een proefopstelling ‘kortparkeren bij handelszaken’ in de Evergemsesteenweg uit te testen.

Gent zoekt extra parkeerplaatsen voor snelle boodschappen

Op 27 maart 2023 werd een raadsbesluit goedgekeurd waarin het college van burgemeester en schepenen werd opgedragen om, in overleg met handelaars en bewoners, een proefopstelling ‘kortparkeren bij handelszaken’ in de Evergemsesteenweg uit te testen.