Gebruik van lokfiets nog steeds verboden
Gent kampt met hoge cijfers voor fietsdiefstallen. Ondanks het hoge aantal staat het inzetten van de lokfiets momenteel on hold. Fractievoorzitter Stijn De Roo stelde hierover opnieuw een vraag op de gemeenteraad.