Fietsdetectiesysteem op komst aan Gent-Sint-Pietersstation
De stad Gent is vragende partij om een fietsdetectiesysteem te installeren in de parkings om en rond het station Gent-Sint-Pieters. Dat blijkt uit een vraag van CD&V-fractieleider Stijn De Roo aan Filip Watteeuw (Groen) in de gemeenteraad. De NMBS is verantwoordelijk voor de investering en de uitvoering van de plannen.