Nog steeds geen groen licht voor het verder uitbaggeren van de Durme…
“Het lijkt een processie van Echternach. Zo schoorvoetend langzaam vordert dit nochtans noodzakelijke werk om bij wateroverlast de veiligheid in het Waasland te garanderen,” stellen Ere-Vlaams volksvertegenwoordiger Jos De Meyer en Vlaams volksvertegenwoordiger Stijn De Roo, beiden cd&v. Op suggestie van De Meyer ondervroeg De Roo Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare werken Lydia Peeters (Open Vld) hierover opnieuw.