Méér verplaatsingen met deelwagens door personeel stad Gent
Het personeel van de stad Gent maakt voor dienstverplaatsingen alsmaar meer gebruik van deelwagens. Dat blijkt uit informatie die fractievoorzitter Stijn De Roo (cd&v) opvroeg bij schepen Hafsa El-Bazioui (Groen). Autodelen wordt als oplossing gezien om tekorten in eigen pools te ondervangen. Toch is er volgens De Roo nog werk aan de winkel: er kunnen méér elektrische kilometers worden gereden.