Evaluatie moet uitwijzen of ‘mobiliteitscentrale’ beter is dan belbus
Via de media vernemen we dat de belbus in Vlaanderen zal verdwijnen en dat het Amerikaanse bedrijf Via in opdracht van de Vlaamse overheid voor een periode van acht jaar een ‘mobiliteitscentrale’ dient uit te bouwen.